ביטוח אחריות מקצועית הוא סוג של הגנה עצמית

נכתב ע''י ב- Jan 31, 2017 כחלק מ- Blog, מאמרי ביטוח |

ביטוח אחריות מקצועית הוא סוג של הגנה עצמית

ביטוח אחריות מקצועית הוא סוג של הגנה עצמית

אז שנים עבדת במקום מסודר, דאגו לך ל-ה-כ-ל!  סיפקו לך לקוחות, סיפקו לך מקום לעבוד ממנו, כיסו אותך בביטוח,  וכעת, אזרת אומץ ואת/ה יוצא/ת  לדרך עצמאית. פייר, שאפו!

הרבה פעמים היציאה לדרך משולבת  בהתחלה עם מקום עבודה נוסף, לפעמים אתם עובדים רק מהבית, לפעמים ממקום של מישהו אחר, לפעמים זה בכלל בבית קפה…איך תדעו אם ולמה דווקא אתם צריכים ביטוח כזה?

אז נתחיל מההתחלה

מי בכלל צריך ביטוח אחריות מקצועית?

אם אתם נותנים ייעוץ, הדרכה, תכנון, פיקוח או שירות רפואי – אתם בהחלט כלולים בקטגוריה.

למעשה, מרבית נותני השירותים ה”מסורתיים” צריכים את הדבר הזה, כמו (אך לא רק)  קלינאי תקשורת, פסיכולוגים,סוכני ביטוח, עו”ד.. וגם הפחות מסורתיים  מטטא-הילינג דרך קואצ’רים, מנטורים ועד יועצי שיווק ואסטרטגיה והרשימה עוד ארוכה..

למה  צריך ביטוח אחריות מקצועית בכלל?

מעולה,אתם חושבים,  רק התחלנו עסק וכבר עוד הוצאות?.. אז זהו, שראשית, זה לרוב הוצאה שנתית  קטנה שהעלות שלה נגזרת מהיקף הפעילות שלכם.

מה המטרה? שקט נפשי, ואומר להיות מוגן מפני תביעות או טענות של מישהו מהלקוחות שלכם בגין הפרת חובה מקצועית  שמקורה ברשלנות (מה זה אומר רשלנות? ללא משפטנים מבינינו ובשפה פשוטה במיוחד זה אומר, שבית משפט יקח אותך בהשוואה למישהו סביר העוסק בתחומך)

למה חשוב לשים לב בפוליסת אחריות מקצועית:

1. וודא כי הפוליסה מכסה גם את התקופה בעבר (רטרואקטיבית) , מתחילת הפעילות שלך.

2.בניגוד לצד ג’ שמכסה נזק לגוף ורכוש ( נפל מטופל אצלך בקליניקה למשל)  אחריות מקצועית מכסה גם נזק כספי טהור!  ( מה זה נזק כספי טהור? לשם המחשה בלבד: אם בגלל ייעוץ מסויים ההורים של אותו ילד טוענים שגרמת לו לנזק (שאינו פיסי) שהיום גורם להם הוצאות כבדות זה נזק פיננסי טהור והוא יכוסה בביטוח אחריות מקצועית.

3.גובה גבול האחריות – וודא שאיש מקצוע אמד איתך ביחד את מכלול הסיכונים של המקצוע על מנת שיספיק הסכום הנקוב בגובה הגבול  – במקרה של נזק ותביעה משמעותית.

 

לא הגודל קובע: גם אם אתה עושה טיפול/ייעוץ/תכנון פרטי מהבית,  כולה פעם בשבועיים, וודא שיש לך ביטוח אחריות מקצועית! אל תיתקל במרפי, זה יכול להיות לא נעים.

 

צרו קשר לקבלת הצעת מחיר ללא כל התחייבות

שם (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

טלפון


 

 

 

הדפס עמוד זה הדפס עמוד זה

 

Google+