- פינקל סוכנות לביטוח - https://www.finkel-ins.co.il -

השוקה נותן שיעור בהיסטוריה

עולם הביטוח וההגנה הביטוחית הוא צורך שנולד כבר בשנת 1800 לפני הספירה והיו לו תחנות והתפתחויות רבות.

זה התחיל דרך חוקי חמורבי שרצה לשמור על הסדר חברתי, עבר דרך יורדי הים והספנים היווניים, שלא רצו שתיפול על גורם אחד אחריות גורפת גם על הספינה, גם על  צוות הספינה, גם על העסקנים שהצטרפו למסע וגם על בעלי המיטענים, ודרך הלוחמים הרומאים שרצו להבטיח את קבורת גופת לוחמיהם האמיצים בחזרה בכפר מולדתם (קראו לזה דמי קבורה).

 

 

 

רעיון ביטוח אחריות מקצועית למשל,  נולד בגילגול ישן יותר כבר בימי הביניים . בזמן שהיה קיפאון כמעט מוחלט בכלכלה והמסחר, נוצרו הגילדות שאלו גופים שבאו לתת הגנה לבעלי מקצוע בימים חשוכים.

 

בלונדון הרחוקה במאה ה-17, פרצה השריפה הגדולה שמחקה את כל לונדון הבנויה מעץ ושם נוצר הטריגר הראשון לביטוח אש.

 

בתקופת הסיפור עלובי החיים בשנת 1880 בערך, סיפור המעיד על ימים בהם העסיקו ילדים ועם תום השימוש בהם הם נזרקו לרחובות,  נולד הטריגר שמעסיק יהיה אחראי לפציעת עובדיו ולא אשם ( חבות מעביד).

 

דרך כל השנים האלו, התפתחו והשתכללו החוזים (הפוליסות) שבין המבטח (חברות הביטוח) לבין המבוטח, ואילו באמצע, עומד לו אדם – סוכן – שבה לתווך ולתמלל את האינפורמציה והתנאים המסורבלים הכתובים בחוזה בין שצדדים.

 

חוזה לרכישת דירה לא עושים בלי עורך דין (ראה ערך ענבל אור)  אבל ביטוח, שאמור לתת לך את המענה האמיתי בשעת מצוקה בכל כך הרבה אספקטים בחיים כמו רכוש, חיים ,חבות, אחריות מקצועית, בריאות וכו – כן??

 

אז נכון, אנחנו מוכנים לעבוד ורק תמורת תגמול על העבודה ( בדומה לכם) אבל תמורתה:

נילחם על כל הזכויות שלכם, נביא לכם את הידע והנסיון שלנו ונמקסם את חוזה הביטוח שלכם לטובתכם

 

צרו קשר לקבלת פגישת ייעוץ ביטוחי ללא כל התחייבות

שם (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

טלפון